evigheter

Ja, nu vet jag att det var evigheter sedan jag skrev senast. Men tyvärr så är det så att jag varken har haft lust eller tid. Tråkigt men sant! Men nu skriver jag iaf.. :)
Jag har inte mkt att skriva, fastän att jag har asmycket att skriva men det orkar jag inte gräva i eftersom att det redan har hänt under veckan och det är ett tag sedan nu (a)
Men det som jag mest vill säga är hur mycket jag ÄLSKAR musik och allt som har med det att göra!
Så därför vill jag göra en lista med Tips för er musikgalna att lyssna på:
- The kooks
- Johnossi
- Amos Lee
- Magnus Tingsek
- Lifehouse
- Ron Pope
- Adele
- Jack Johnsson
- Coldplay
- Jamie Cullum
- Maroon 5
- Norah Jones
- Augustana
- Jon Mclaughlin
- Moneybrother
- India Arie
- Amy Winehouse
- Corinne Baily Rae
- Missy Higgins
- Joe Brooks
- Matt Wertz
- John Legend
- Gavin DeGraw
+ många fler!

Musiken regerar mitt liv just nu, mest pga dig (du vet vem du är)..

image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0