big bowl

Idag steg jag upp klockan sju åter en morgon.. not that funny! Men vi ksulle fodra och släppa ut hästar och det är faktiskt bara var femte helg så det är inte så farligt :) Och vid nio imorse så skulle jag vara på gudstjänst i kyrkan med kören. Vi blev två supraner och två altar som sjöng. Men det blev jätte fint ändå! :D Vi sjöng "Möt oss med framtid" (jätte fin), "You bring the sun out" och "Let the light glow".. alla sånger, jätte fina! :D
Sen så strax över två idag så bjöd mina farföräldrar oss på big bowl med buffé, jädrans smarrigt! :D Och jag fick umgås med min söta kusin, Emelie. :D <3
Imorgon så ska jag och mamma släppa ut hästar igen, men det är ju också skola så att jag skulle ju ändå ha gått upp.. :) Och jag ska klippa mig imorgon, yeah!! :D

/michelle

image109
micha and emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0