utmattad

Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet. Nysduschad, hungrig och totally dead! Tyvärr kan jag inte säga att det har varit en tuff dag i skolan för det har det inte, onsdagar är bra skoldagar. Inte jätte bra tider eller så men lektionerna som vi har under dagen är roliga/bra.
Det är väl mest att jag har inte vant mig vid vardagen än, att cykla kors & tvärs över Lomma. Först dit & tillbaka från skolan och sedan dit & tillbaka från stallet. Så man är i rörelse hela dagen och jag måste säga att det tär ändå lite på en.
Sen så går man runt och är hungrig hela tiden, jag måste hålla mig för mat. Det är jobbit men jag måste, jag får inte äta för mkt.. :/ Det där var väl bara en perentes, jag kände att jag var tvungen att skria det också när jag ändå var igång. :)

Idag så red jag inte någe dressyr, han har gått dressyr med kandaret i tre dagar så jag kände för lite variation. Så jag slängde på westernsadeln istället, plockade fram några bommar och övade lite "sidepass". Jag är inte alls bra på att rida western, det är mer mamma grej. Men jag fick offra mig idag för olles skull. :)
Imorgon är det Torsdag, torsdagar är så sköna för att det är nära fredagen som är nära helgen. Och helgen är ju bra som alla vet! ^^,
image22
mamma & olle goes western i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0