sommarjobb

Nu är jag riktigt på G måste jag säga! Snart har jag ju nästan tre jobb i sommar? Fast nah, jag ska fortfarande ringa till Gräddhyllan & jag är faktiskt osäker på om de verkligen behöver hjälp. Och sen så ska jag ringa till Ebba, på Hviderup där Louise jobbar. Det hade varit så himla skoj att jobba där i en tre veckor, ta med sig Olle och träna för Grand-Prix tränare. Och att bo där med Louise hade varit, gaah så skojit! :D
Sen så kanske jag skulle kunna få hönga med upp till Stockholm med min kusin och hennes pappa och jobba i en Ica butik ute i stockholms skärgård i två veckor, så jäkla gött! :D
Men jag svär att det kommer att sluta med att jag ine har något jobb alls.. haha :P
Vi får välse, jag längtar till sommaren i vilket fall som helst! :D

/michelle

image40
Ebba & Mia von Essen & deras dressyrstall på Hviderup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0