piercing

Gaah, då var det gjort! Idag var jag, carro, elin och louise på center syd och shoppade satan! Haha xP, och jag gjorde ett impulsköp och gjorde en piercing i min näsa, haha så sjukt! Jag har ju velat göra det ett tag men jag har inte haft några planer på att göra det och sen så idag bara, göör det michelle! Så efter en stund gjorde jag det och det gjorde inte alls ont.. ;) Så nu ska jag byta smycke efter 6 veckor, så jagocg carro som tog ett nytt hål i örat ska dit igen då :) Så skojigt! Och jag vet att min pappa tyckler att det är skit fult men, ja vad ska jag göra åt det. Han sa själv att om jag gjorde det så skulle han inte kunna göra ngt, som att tvinga mig att ta ut det eller ngt. :)
Calle sov över hos mig i natt, myyysigt värre!  Älskar dig sötnos! <3

/michelle

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0