långpromenix

Jaha, godmorgon på er alla! :) Jag vaknade tjugo i elva idag, jag som tänkte gå upp tidigt men så självklart glömmer man att ställa klockan.. Så, jag tänkte att för att jag ska kunna somna revativt tidigt ikväll så sliter jag mig trött under dagen. Lät inte det bra? Jo, så jag klädde på mig snabbt som tusan och var utanför dörren med hundarna strax efter elva. Då gick vi en långpromenad i rask takt och var ute i nästan exakt en timme.
Meeen, när vi kom hem så hade jag två riktigt lortiga hundar som ville in. Blaaah, tänkte jag! Men de måste ju badas så ja, måste man så måste man. Nu är de båda rena och ligger i hallen och jag sitter här och är extremt stolt över mig själv och lite småtrött. ^^, Det var inte precis igår som jag tog ut dem på långpromenad liksom?!
Men dagen är långt ifrån slut, jag ska till Olle också idag och slita i stallet så förhoppningsvis så somnar jag tidigt och kan komma upp till plugget imorgon. Uuuusch, känns inte bra att säga så, "skola imorgon", blä blä blä!
Men jag har ändå tur som börjar imorgon, Calle började ju idag så, jag ska väl inte klaga egentligen.. :P

/michelle

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0