kusaainen

Idag fyllde min pappa år, grattis grattis! Lite skämmit, för att jag har tänk att köpa en blomma till han, men när jag cyklade till båda blomsteraffärerna så var det stängt överallt så jag fick improvisera på hemköp. ^^ Jag köpte fyra vaniljmunkar och två choklad som han fick i 43-års present, det väl ngt det va? :P
Så eftersom att han fyllde år idag så var det lite kalas och då träffade jag min söta kusin, emelie. Alltid lika skoj med daaj gumman <3

Imorgon är det träning med Linda, ser mkt fram emot det! Det var länge san i tränade nu så det behövs vekligen för att vi ska komma vidare i Olles utveckling nu.. :)

Allt för idag, tack å hej!

/michelle

image35

Kommentarer
Postat av: Jenny Krantz

Jag har en massa länkar till tävlingar på min blogg, var med och tävla du med!

2008-01-19 @ 22:59:50
URL: http://www.caniche.blogg.se
Postat av: Jenny Krantz

Jag har en massa länkar till tävlingar på min blogg, var med och tävla du med!

2008-01-19 @ 23:00:11
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0