kandar

Wiiie! :D Vi red Olle, min nordsvenska travare, på kandar för första gången idag, sååå duktig han är!! Asså ni andra ekipage får verkligen se upp i sommar! ^^, Gaah, han är så fin, jag skulle inte kunna byta till en annan häst, så underbar!
Jag kom precis hem ifrån stallet nu, sitter & väntar på att duschen ska bli ledig, så jag tänkte då att jag skulle skriva lite till er alla. :)
Nu, 2008, blir Olle 8 år.. Köpte honom i november för att år sen. Han är den vackraste hästen på jorden och jag planerar att ha honom som min tills döden skiljer oss åt. (det där lär hemskt men det är sanning ^^,)
Haha, känns som att jag bara blajar på en massa nu, och det gör jag säkert också men det är roligt att skriva lite om honom.. Jag är bara så himla stolt!

/michelle

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0