helg

Underbart skönt med Fredagar, då är det helg.. ^^, Är hos min pappa denna helgen, kul men samtidigt en aning trist. Här händer inte mkt. Skulle iväg till en kompis, Johan,imorgon på middag och vi skulle tydligen spela Buzz. Och mina farföräldrar skulle passa Tess, så det blir väl trevligt.:)
Sen idag, så är det väl Let's Dance om jag inte har helt fel. Jag hade köpt en påse cashewnötter men det hade tydligen min pappa också, närmare 1,8 kilo! Det var tydligen väldigt billigt så han slog till :P Hehe så nu har vi mkt nötter att käka.. ^^, Men det kmr inte att bli några problöem tror jag. :D
Nu ska jag upp till TV:en där uppe och kolla Let's Dance, får se om jag tkr om årets. Haha, danny skulle vara med ju. ;P

/michelle

image24
min söta syster, tess :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

söte kära kusin :)

2008-01-14 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0