fullt upp!!

Jag är trött och ja, jag vet inte riktigt! Glad, tror jag.. Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva här idag för att det händer inte så mkt. Jag måste plugga en massa oregelbundna verb och har precis suttit med en massa kemifrågor som jag svarade på utan bok för at den glömde jag i skolan och fick då söka på nätet. Så jag har ingen aning om det är rätt, jag får se imorgon. Sen så kom jag precis på nu att jag måste träna seterra. Blääh!
Och sen så stör jag mig på Bilddagboken just nu för att hemsidan flippar ut hela tiden!
Men ja, jag tog en söt bild på katten Ronja i stalet idag, hon hade bäddat in sig i Olles halm :)
Och föresten Olle är gryyym just nu! Han är duktig!

/michelle

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0