back to school

Ja, jag vet att det är sista terminen någonsin i grundskolan men tyvärr så har min motivation minskat en aning fastän jag helst hade velat ha kvar samma motivation som jag hade när jag började mitt år i nian. Var har den nu tagit vägen?! Det är väl nu jag behöver den som mest, det som jag mest har i mina tankar just nu är engelskan. Maria Wilson är tillbaka och jag är såå rädd att tappa mitt mvg.. Vi fick en uppsats at göra idag, inför NP, bläääh! Jag kommer att få vg på den, jag kan riktigt känna det på mig redan nu och jag har knappt börjat..
Även svenskan känns som att den kommer att skita sig, har visseligen inget mvg att se upp till där, men hade gärna haft ett till terminens slut, så vad ska man göra.. De svenska NP är så nära, jag oroar mig en aning inför uppsatserna där, läsförståelserna kan nog gå rättså smärtfritt.  
Men fastän jag har rädslan att tappa mitt betyg i engelska med Maria Wilson så är det ändå skönt att ha henne tillbaka, det är som Maria V sa, Allt är som vanligt nu igen! & ja det är väl det, med Bengt tillbaka som historielärare är det väl det.
Men fy på Anne! Hon kan ju inte gå och bryta benet nu heller!! NU måste vi ha Elisabeth Lord som vikarie i spanska i två veckor, bajs på henne!
Men shit vad jag babblar om skolan, nu får det vara slut om skolan, nu är vi lediga för tillfället.. ^^,
Så nu ska jag till Olle och tänka på annat än engelska och svenska.. :)

/michelle

image15
Jag längtar till sommaren, då allt detta är ÖVER!

Kommentarer
Postat av: maria

Vi får hålla varandra i handen tills det är över!
K R A M

2008-01-11 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0