semlatemla

Jaaa, semlor! Mumma! ^^ Idag var vi på konditoriet och fikade semlor och även maränger, haha! :P Det var mysigt tyckte jag..hiihi.
Men idag så skrev vi nationellt prov, jag vet att jag nog har fel på en fråga för att alla andra skrev ett annat svar men det gjorde inte jag så ja.. Men det är rättså kul om jag har rätt och de andra fel ;) Annars så gick det bra, det var rättså lätt iår.
Och jag måste säga, louise.. du är såå härlig! Det ska bli sorgligt att flytta ifrån stallet, jag kommer sakna dig! Och Linda också, Faktiskt! Vi hade skojsigt idag :D
Men blää, jag MÅSTE klippa mig nuu!! Jag stör mig på mitt hår som satan.. Hade jag passat i detta???

/michelle

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0