night out

Igår var det hett, haha.. skit roligt! :D Trångt men samtidigt jäkligt skoj, dansa dansa dansa! ^^
Idag vaknade jag av min sms-signal, två gånger tjöt den! Så jag tänkte att jag springer snabtt upp och tar den och sedan slänger mig i sägen igen. Klockan var på strax över tio och jag hade gått å lagt mig klockan tre på natten, så jag var väl en aning trött ändå.. :P Det var min söta flicka louise som sms:at, "MICHELLE, vad gjorde du igår?! :O", haha så svarade jag, "Jadu, där har vi ett samtalsämne :P". Hihii, det var kul tyckte jag.. ^^
Nu är klockan tio i elva, jag är rättså mör i kroppen just nu. Ysch!
Så ska jag till stallet också idag, men inte rida som tur är. Sen så kommer pappa vid fyra, så ska jag då hem till honom och så ska Anna vara där. Anna är en god vän till Ammi (pappas sambo), hon är jätte jätte trevlig! Och hon lagar jätte god mat! :D Sen vid halv åtta ska jag gå o möta louise, då ska vi käka och PRATA! ^^
Denna fredagen blir nog bra!  <3

/michelle

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0