nationellaprov

Ja, nu sitter jag här och väntar på att sticka iväg till skolan, hah! Och nej jag har inte satt igång min dator nu på morgonkvisten utan det är mammas & tony dator som jag sitter på, den är alltid på.. ^^ Jag är verkligen nyfiken på hur provet kommer att vara. Antingen så kommer det att gå skit bra eller så kommer det att skita sig helt! Jag hoppas på att det kommer att gå jätte bra, vi får väl se antar jag.
Asså, jag kan inte sluta tänka på att vi ska flytta Olle. Vi har stått i det stallet i över ett å nu och det är hela tiden som vi har ägt Olle så det känns konstigt att flytta honom till ett annat ställe. Även om det stället är mycket bättre, tycker jag, så är det ändå jobbigt. Jag kankse ska skaffa Eu-körkort eftersom att det är en bit ut i Habo Ljung, men det är inte bestämt än. Nu i början kommer jag att få cykla och bli hämtad. Bussen går ju också men det tror jag inte är ett så bra alternativ.
Naj, men nu ska jag cykla iväg och möta sofia. Önska mig lycka till! :D

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0