lördag

Ännu en lördag snart över. Har varit i stallet hos olle idag. Han var jätte duktig idag! Mamma hade köpt ett nytt bett som jag testade och det funkade mycket bra ;) Och vädret!! Åååh, så härligt väder det var idag, kan det inte komma fler sånna här dagar, man blir så glad!
När jag kom hem från stallet & bussen och allt så lagade pappa entrecôte med underbart god potatisgratäng och broccoli! Mums mums.. ^^ Sedan nu så har jag pluggat kemi, och haer många sidor kvar att ta mig igenom, blöö! Jag har historia också som ska göras.
HistorieProv - Tisdag
KemiProv - Fredag
KinaArbete - Torsdag

Idag är det den första Delfinalen i Melodifestivalen. Jag har inte vant mig vid tanken än att Melodifestivalen redan börjar nu!? Och jag tycker verkligen inte om att Christer Sjögren ska vara med, han ska stå på en träscen i någon liten sketen by och sjunga "Leende guld bruna ögen", han ska inte vara i exlusiva Melodifestivalen! Så det så..
Men ja, vi får väl se vem som är bra ikväll. Ska ni titta?? :)

/michelle

image65
jag älskar min mamma, hon betyder jätte mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0