hallååå

Först och främst vill jag säga GRATTIS till min underbara sötpotatis Sofia Wallertoft som fyller 16 år idag! :D
Sedan så har jag inte mycket annat att säga förutom att jag är helt speedad idag, haha! Jag har inte varit hos hästen idag så jag är helt rastlös. Har visserligen varit ute en sväng med hundarna i stormen och det var roligt tyckte jag för att man höll bokstavligt på att blåsa bort! :P
Sen så är jag lycklig över att vi är typ klara med vårat arbete på miljöveckan, woho! Modellen är färdig och dokumentet är snart klart, bara lite finjusteringar och lite tillägg. Så imorgon så ska vi endast förbereda oss inför den viktiga muntliga redovisningen, som vi fortfarande inte har funderat över. men vi har ju hela förmiddagen på oss imorgon så det tror jag löser sig. :)
Nu får jag se vad jag hittar på ikväll, det är iaf GREY'S!!!! klockan nio idag, JAA!!

/michelle

image106

image107
här är vår modell, tjusig va? ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Vad häftigg, jag har ännu inte sett våran förutom två vindkraftsverk look a like :P

2008-02-27 @ 18:26:18
URL: http://werne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0