flytt

Ja, nu tar jag upp flytten av olle igen för att nu finns det en möjlighet att vi flyttar honom redan i helgen!! Det kom väldigt plötsligt men det hade varit väldigt smart att göra det i helgen pga att det är sportlov veckan därpå och då har jag & olle all tid i världen att vänja oss vi det nya stället, och det är ju väldigt bra! Anledningen till varför det redan blir i helgen är för att Karin & Snna kankse vill ha våran box nu snarast och då kan vi flytta snartast också.. :)
Aja, nog om det. Idag hade vi Historieprov. Det gick rätt bra gändes det som, jag har alltid fårr högst ett fel, och alltid ETT fel på bengts prov. Det har nog bara hänt ngn enstaka gång att jag har fått alla rätt eller två fel. Det är så att Maria får alltid alla rätt och jag får ett fel.. ^^ Haha, så jäkla störigt! :P Men vi får väl se..

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0