besök

Idag har det varit skola, men vi slutade 11.50!!! Så jäääkla skönt, ! Efter skolan så stack jag och mamma till hemköp för att hämta ut alla skoltröjorna. De blev riktiga fina, ;) När i hade hämtat hem dem så kom det ett antal flickor för att hämta sina plagg. Maria kom för att hämta sin och sedan ta bussen, efter ett tag så kom hon tillbaka; "De har ändrat busstiderna, kanj ag stanna här en stund till nästa buss?" Klart gumman, kom in och ta en bulle och lite saft/kaffe. Det var myyysigt att fika lite.. :) Sedan så stack jag och mamma till olle. Honm hade varit å shoppat lite på Hööks, hihii! ^^ Vi ska flytta Olle så vi fick köpa lite nya reflexer och sadel/tränshängare m.m.
Sedan åkta vi hem, duschade och åkte iväg mot Hofterup, hem till min kära fader.
Han ficks e min piercing första gången idag. Han kunde inte reagera så mycket men han tycker inte at det är snyggt, men han säger att han respekterar det. Men ääh, jag bryr mig inte om vad han tycker är snyggt eller inte. Alla andra tycker att det är fint iaf.. :D

Just nu så är våra grannar här, Göta & Kalle. Ett äldre par som är jätte gulliga. Vi har käkat lite och nu sitter vi och "fikar".. Det är så spännande att lyssna på allat som de vet och har varit med om. De berättade hur de träffades och så, det är så mysigt! De gifte sig och fick sitt första barn när de var 20 år. Idag är de säkert näramre 70! Det är så imponerande att man kan hålla ihop så länge!

Men nu så får jag vara lite social och gå ut å sätta mig hos dem igen.. :) Det är trevligt med besök, jag tycker om att umgås med folk! :D

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0